Bugüne kadar çoğu bizlere uzak 39 ülkede ihracatçı firmaları potansiyel alıcılar ile buluşturduk.
Globrand 2011 yılı Şubat ayında kuruldu. İhracatın geliştirilmesi konusunda gerek sivil toplum kuruluşları gerekse Devlet tarafından sürekli projeler üretilse de bu projelerin hayata geçirilmesi aşamasında yaşanan zorluklar bizleri bu konuda danışmanlık vermeye yöneltti.
İçinde yer aldığımız tüm projelerde sürüdürülebilir ihracat artışı için belirli bir strateji geliştirilmesi ve katma değerli ürünler ile markalaşmanın önemine odaklandık. Özel sektör ile kamu ve sivil toplum kuruluşları arasında köprü olduk ve her iki tarafın işbirliği gerçekleştiğinde ne denli başarılı işler ortaya çıktığına tanıklık ettik.
Farklı ve daha önce denenmemiş projelere imza attık. Yurtdışı pazar seçimlerinde sektör bazında yaptığımız araştırmalar ışığında ihracatçı firmalarımızı Latin Amerika ve Uzakdoğu Asya’da çok farklı ülkelere yönlendirdik. Bugüne kadar çoğu bizlere uzak 39 ülkede ihracatçı firmaları potansiyel alıcılar ile buluşturduk, markalaşmalarına destek olmak amacıyla eğitim ve danışmanlıklar verdik. Biz ihracatçı firmalarımıza güvendik, firmalarımız da yaptığımız işlere güvendi. Böylece geriye dönüp baktığımızda gurur duyacağımız başarılı işlere beraberce imza attık.