top of page
9 yılımıza 
39 ülkede
85 etkinlik ve 6.975 alıcı firma ile görüşmeyi sığdırdık.

1996 yılına kadar ihracatçı firmalar olarak yurtdışı pazarlama konusunda çoğunlukla kısıtlı bir coğrafyada müşteri ziyaretlerini kullanıyorduk. 1996 yılı ile birlikte yurtdışı fuarlar popüler oldu. Yıldan yıla fuarlara katılan firma sayısı arttı ama sonrasında giderek daha az verim alır olduk. 2008 yılında sektörel heyet kavramı ile tanıştık, sektörel stratejileri konuşmaya başladık.

Globrand olarak 2011 yılından buyana hem sektörel ihracat stratejilerinin geliştirilmesi hem de hedef pazarların ve pazara giriş aktivitelerinin belirlenmesinde rol aldık.

B2B etkinlikleri ön planda olsa da farklı sektörler ve pazarlar olarak stratejiler geliştirdik. Sürekli kendimizi yeniledik, farklı olmaya çalıştık ve 2016 yılında Türkiye’de ilk kez fuar ve B2B görüşmeleri bir araya getiren “Invitation Only” konseptini hayata geçirdik. 2018 yılında ise yurt dışı pazarlarda tek bir noktada çevre ülkelerden alıcıları bir araya getiren “Kolombiya Modeli” ni uygulamaya başladık. 24 Türk firmasını Kolombiya’da komşu 10 ülke alıcıları ile bir araya getirdik. Sonrasında bu modeli Avrupa ve Afrika ülkelerinde uygulamaya başladık. 2020 yılında ilk E Ticaret heyeti aynı model üzerinde gerçekleştirme fırsatı buduk.

Halen yurtdışı pazarlama alanında yeni ve farklı projeler üzerinde çalışmaya devam ediyoruz.

G. Kore

14 Mayıs 2013

20 Mayıs 2013

Sektörel Ticaret Heyeti

G. Kore Sektörel Ticaret Heyeti

Türk Ev ve Mutfak Eşyaları Sektörü Yurtdışı Pazarlama Takımı - Japonya ve Güney Kore Yurtdışı Pazarlama Faaliyeti İş Görüşmeleri

Organizer

İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği

Panama

15 Nisan 2013

24 Nisan 2013

Sektörel Ticaret Heyeti

Panama Sektörel Ticaret Heyeti

Türk Kozmetik Sektörü Yurtdışı Pazarlama Takımı - Panama ve Meksika Yurtdışı Pazarlama Faaliyeti İş Görüşmeleri Organizasyonu

Organizer

İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği

Japonya

14 Mayıs 2013

20 Mayıs 2013

Sektörel Ticaret Heyeti

Japonya Sektörel Ticaret Heyeti

Türk Ev ve Mutfak Eşyaları Sektörü Yurtdışı Pazarlama Takımı - Japonya ve Güney Kore Yurtdışı Pazarlama Faaliyeti İş Görüşmeleri

Organizer

İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği

Almanya

5 Mart 2013

8 Mart 2013

Sektörel Ticaret Heyeti

Farbe 2013 Fuar Organizasyonu

Türk Boya Sektörü Yurtdışı Pazarlama Takımı - Farbe Fuarı Ortak Katılım Organizasyonu

Organizer

İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği

Meksika

15 Nisan 2013

24 Nisan 2013

Sektörel Ticaret Heyeti

Meksika Sektörel Ticaret Heyeti

Türk Kozmetik Sektörü Yurtdışı Pazarlama Takımı - Panama ve Meksika Yurtdışı Pazarlama Faaliyeti İş Görüşmeleri Organizasyonu

Organizer

İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği

Fas

18 Ocak 2013

24 Ocak 2013

Sektörel Ticaret Heyeti

Fas Sektörel Ticaret Heyeti

Türk Boya Sektörü Yurtdışı Pazarlama Takımı - Cezayir ve Fas Yurtdışı Pazarlama Faaliyeti

Organizer

İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği

  • 17
    Sayfa: 15
- Burak Önder, Lux Plastik Genel Müdür
“En ince detaylar düşünülerek yapılan Globrand etkinliklerinde kalite de her zaman yüksek oluyor. Bu yüzden, Lux Plastik olarak Globrand'in etkinliklerine katılım sağlıyoruz.”  
GLOBRAND_logo.jpg

Ataturk Mah. Ertuğrul Gazi Sok. Metropol İstanbul Sitesi A Blok Apt No:2E D:240 34758 Atasehir – Istanbul

+90 (216) 456 53 61

info@globrand.com.tr

  • Globrand Linkedin
  • Globrand Facebook
  • Globrand Instagram
  • Globrand Twitter
Bize ofis telefonumuzdan, e-posta adresimizden veya aşağıdaki formu doldurarak ulaşabilirsiniz...

Mesajınız icin teşekkur ederiz!

© Globrand Strategy & Consulting - 2020

bottom of page