• Globrand Strateji ve Danışmanlık

Türk Ev ve Mutfak Eşyaları Üreticileri G.Afrika Pazarında Yoğun İlgi Gördü

Güncelleme tarihi: 22 Ağu 2020

EVSİD - Ev ve Mutfak Eşyaları Sanayicileri ve İhracatçıları Derneği tarafından organize edilen ticaret heyetini Globrand Strateji ve Danışmanlık olarak gerçekleştirdik.

Türk Ev ve Mutfak Eşyaları sektöründe faaliyet gösteren firmaların ihracat pazarlarını geliştirmek ve yeni pazarlara girişine destek olmak amacıyla #EVSİD - Ev ve Mutfak Eşyaları Sanayicileri ve İhracatçıları Derneği tarafından Güney Afrika pazarına yönelik olarak sektörel ticaret heyeti programı 13-16 Ağustos 2017 tarihleri arasında gerçekleştirildi.

Johannesburg'da gerçekleştirilen ikili iş görüşmeleri programına Evsid üyesi 25 üretici firma katılım gösterdi

Johannesburg'a ulaşan heyet aynı gün yerel danışmanlık firması tarafından hazırlanan ve G. Afrika pazarı ve bu pazardaki ev ve mutfak eşyaları sektörü hakkında bilgi içeren sunumu aldılar.

Firmalar Satış Kanalı Ziyaret Programına Katıldılar

Heyet ikinci gün rakip ürün ve fiyatlar hakkında bilgi edinebilmeleri için organize edilen satış kanalı ziyaret programına katıldılar. Makro, Plasticland, Kitchenique, Pick n Pay ve Jumbo gibi sektördeki önemli oyunculara yapılan ziyaretler özellikle iş görüşmeleri öncesinde katılımcı firmalarımız açısından rakiplerini görmek, pazardaki ürünler ve fiyatları hakkında bilgi edinebilmeleri açısından faydalı oldu.

İkili iş görüşmeleri programına katılan firmalarımız toplamda 233 ikili iş görüşmesi gerçekleştirme imkanı buldu

Programın son gününde gerçekleştirilen ikili iş görüşmeleri programına Makro, Plasticland, BCE, Osbro Home, Crazy Stores, Prestige Housewares, Mabruk ve Value City gibi sektörde önemli alım potansiyeline sahip 35 firma katılırken firmalarımız ortalamada 9.3 iş görüşmesi gerçekleştirdi.


Heyete katılan firmalarımızın hemen tamamı, iş görüşmelerinin kalitesinden memnun olduklarını, gelen satınalmacıların nokta atışı önemli firmalar olduğunu belirtirken sadece Johannesburg değil Capetown da yerleşik alıcıların da iş görüşmelerine katılması iş görüşmelerinin verimini arttırdı.


9 görüntüleme0 yorum