top of page
  • Yazarın fotoğrafıGlobrand Strateji ve Danışmanlık

Türk Kozmetik ve Temizlik Sektörü ECRM European Beauty & Personal Care Programına Katıldı

Güncelleme tarihi: 12 Ağu 2020

ABD merkezli ECRM firmasının Avrupa'da gerçekleştirdiği "European Skin, Personal, Hair & Sun Care" ikili iş görüşmeleri programına katılım organizasyonu gerçekleştirdik.

#İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği tarafından, T.C. Ticaret Bakanlığı’nın Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi tebliği kapsamında projelendirilen “Turkish Cosmetics Cluster” ve “Kozmetik ve Temizlik Ürünleri” kümeleri ile ortaklaşa olarak ABD merkezli #ECRM firması tarafından #İspanya'da gerçekleştirilen ve özellikle Avrupa ağırlıklı tüm dünyadan alıcıların bir araya geldiği “European Skin, Personal, Hair & Sun Care” İkili İş Görüşmeleri” programına katılım sağlandı.

Turkish Cosmetics Cluster kümesinde yer alan 10 ve Kozmetik ve Temizlik Ürünleri kümesinde yer alan 8 firmamızın yer aldığı programda katılımcılarımız toplam 907 iş görüşmesi gerçekleştirdi.

Avupa merkezli kozmetik ve kişisel bakım ürünleri alanında faaliyet gösteren zincir mağazalar büyük bir satınalma gücüne sahip olmalarına karşın ilgili satınalmacılar ile sektör fuarlarında bir araya gelmek çoğunlukla mümkün olamıyor. ECRM etkinliği ise nitelikli alıcı firmalar ile görüşmeleri organize ederek diğer programların önüne geçiyor.


Katılımcı firmalarımız hedef müşterilerine ulaşma imkanı buldu.


Watson Europe, Boots İrlanda, Clicks G.Afrika, Jeronimo Martins Polonya, Landmark BAE, Poundland İngiltere, Rossman Macaristan gibi 91 büyük zincir mağazanın satınalma yetkililerini bir araya getiren ECRM iş görüşmeleri programı pazartesi günü sabah saat 08:20 de başladı ve görüşme yoğunluğuna bağlı olarak 18:00 a dek ikili iş görüşmeleri devam etti. Her biri 20 dakika süren ikili iş görüşmeleri çok dakik bir şekilde gerçekleşirken her bir katılımcı firma ilk gün 14-25 arasında alıcı ile görüşme fırsatı buldu. Benzer şekilde ECRM programının ikinci ve üçüncü gününde de görüşmeler aynı yoğunlukta devam ederek toplamda her katılımcı firmamızın ortalama 50 alıcı ile görüşme yapması sağlandı.

81 görüntüleme0 yorum
bottom of page