top of page
Yazarın fotoğrafıGlobrand Strateji ve Danışmanlık

Türk Kozmetik Sektörü ECRM European Beauty & Personal Care İş Görüşmeleri Programına Katıldı

Güncelleme tarihi: 19 Ağu 2020

İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği tarafından yürütülen Türk Kozmetik Sektörü Yurtdışı Takımının ECRM tarafından organize edilen European Beauty & Personal Care ikili iş görüşmeleri programına katılımını Globrand Strateji ve Danışmanlık olarak gerçekleştirdik.

#İKMİB - İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği tarafından T.C. Ekonomi Bakanlığı’nın Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi tebliği kapsamında projelendirilen Türk Kozmetik Sektörü Yurtdışı Pazarlama Takımı dördüncü yurtdışı pazarlama faaliyetini, Fransa'da gerçekleştirilen ECRM European Beauty & Personal Care İkili İş Görüşmeleri programına yönelik olarak 16 - 20 Şubat 2014 tarihleri arasında gerçekleştirdi.

Türk Kozmetik Sektörü Yurtdışı Pazarlama Takımı katılımcısı 10 firma ikili iş görüşmeleri programına katılım gösterdi.

Programın ilk gününde firmalarımız "National Sales Solutions" firması tarafından hazırlanan "ABD pazarında iş yapmanın yolları" konulu sunuma katıldı. Aynı günün akşamında satınalmacı firmalar ile tedarikçileri bir araya getirmek ve tanışmalarını sağlamak amacıyla düzenlenen networking kokteyline katılan firmalarımız görüşmeler öncesinde firma temsilcileri ile ilk temaslarını gerçekleştirdiler.


3 gün süren yoğun görüşme programı

Programın ikinci gününde başlayan ikili iş görüşmelerinin her biri 20 dakika ile sınırlandırılırken her bir katılımcı firmamız ilk gün 20-25 arasında alıcı ile görüşme fırsatı buldu. Benzer şekilde ECRM programının ikinci ve üçüncü gününde de görüşmeler aynı yoğunlukta devam ederken toplamda her katılımcı firmamız 70 ve üzerinde alıcı ile görüşme sağladı.

Üç gün süren ikili iş görüşmeleri programında katılımcı firmalarımız toplamda 700'ün üzerinde ikili iş görüşmesi gerçekleştirdi

ECRM etkinlikleri ikili iş görüşmeleri haricinde öğle ve akşam yemeklerini de alıcılar ile üreticileri bir araya getirecek şekilde kurguladığından, katılımcı firmalarımız öğle ve akşam yemeği ile kokteyller sırasında da görüşmelerini ilerletme imkanı buldular.

13 görüntüleme0 yorum

コメント


bottom of page