9 yılımıza
39 ülkede
85 etkinlik ve 6.975 alıcı firma ile görüşmeyi sığdırdık.
1996 yılına kadar ihracatçı firmalar olarak yurtdışı pazarlama konusunda çoğunlukla kısıtlı bir coğrafyada müşteri ziyaretlerini kullanıyorduk. 1996 yılı ile birlikte yurtdışı fuarlar popüler oldu. Yıldan yıla fuarlara katılan firma sayısı arttı ama sonrasında giderek daha az verim alır olduk. 2008 yılında sektörel heyet kavramı ile tanıştık, sektörel stratejileri konuşmaya başladık.
Globrand olarak 2011 yılından buyana hem sektörel ihracat stratejilerinin geliştirilmesi hem de hedef pazarların ve pazara giriş aktivitelerinin belirlenmesinde rol aldık.
B2B etkinlikleri ön planda olsa da farklı sektörler ve pazarlar olarak stratejiler geliştirdik. Sürekli kendimizi yeniledik, farklı olmaya çalıştık ve 2016 yılında Türkiye’de ilk kez fuar ve B2B görüşmeleri bir araya getiren “Invitation Only” konseptini hayata geçirdik. 2018 yılında ise yurt dışı pazarlarda tek bir noktada çevre ülkelerden alıcıları bir araya getiren “Kolombiya Modeli” ni uygulamaya başladık. 24 Türk firmasını Kolombiya’da komşu 10 ülke alıcıları ile bir araya getirdik. Sonrasında bu modeli Avrupa ve Afrika ülkelerinde uygulamaya başladık. 2020 yılında ilk E Ticaret heyeti aynı model üzerinde gerçekleştirme fırsatı buduk.
Halen yurtdışı pazarlama alanında yeni ve farklı projeler üzerinde çalışmaya devam ediyoruz.

19 Ekim 2019
22 Ekim 2019
Fuar Etkinliği
Mega Show Part 1 - 2019 Fuarı Milli Katılımı
Mega Show Part 1 Fuar Organizasyonu - 2019
Organizer
Evsid - Ev ve Mutfak Eşyaları Sanayicileri ve İhracatçıları Derneği
Globrand Uluslararası Fuarcılık ve Organizasyon A.Ş.

19 Kasım 2019
22 Kasım 2019
Invitation Only Etkinliği
Turkish Housewares by Invitation Only İstanbul
Turkish Housewares by Invitation Only Satın Alma Programı 2019
Organizer
Evsid - Ev ve Mutfak Eşyaları Sanayicileri ve İhracatçıları Derneği
- 17Sayfa: 3




